helgen som VA

nu har det varit helg och man är tärdare än nånsin.. och det är inte BARA alkoholens fel! har åkt på en jävla förkylning, det är så synd om mig :(

jaja i fredags va jag bara hemma hos stina och svullade diverse sötsaker, började ju kl 6,45 på lördag så..

i lördags skulle jag å stina ta det lugnt med lite typ gocart och relax, men ICKE! klart man måste festa till det när det är lördag, så det blev förfest hos stina med rebban och sedan drog vi till Snickars. Trevligt, och full blev man!

sen skulle vi på stads men där var det tydligen fullt så det fick bli gamla hederliga Olles! där var det ett jävla dra iaf, träffade nåra klasskompisar +att jag och stina sjöng karaoke, HAHA! tur att inte så många såg/hörde.. Träffade J och Packan där också! Hamnade såklart i bråk med J's tjej som han tydligen var tillsammans med fortfarande :P well, well inte mitt problem, haha

nu har min stina bakat kladdkaka åt mig! :D

image11

Kommentarer
Postat av: juice

man ska icke bråka

2008-02-19 @ 19:44:46
URL: http://jossifin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0