"...poppis, fullt i min vip-loge"

jaaa idag har jag varit latast i stan.. tänkte åka ner på purple och klippa luggen innan jobbet men ORKA! låg hemma och segade till klockan var kvart över 2 istället.. Då åkte jag ner på sysbol och köpte den där underbara ölen som man inte kan uttala men som går utmärkt att skriva: Starobrno! så nu är allt fixed inför morgondagens festligheter..

sen har jag då suttit här på jobbet och nästan dött av uttråkning men nu är det snart slut på eländet! timrå vann ju ikväll också så då blev jag lite glad.. tråkigt dock att man fick följa matchen på text-tv, haha!

imorrn har jag iaf 2 saker inplanerade.. tvätta bilen och festa med girlsen! det kan inte gå fel ;)

hade förresten fått 4 sms (från 4 olika personer JA) imorse när ja vaknade så helt impopulär är man ju inte :P

Kommentarer
Postat av: hon som kollar på matcher

haha text-tv! själv så SÅG man matchen ;)

2008-03-29 @ 01:29:11
URL: http://jossifin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0