Perth +höstens måsten

Ja nu äre klappat.. i slutet av maj flyttar vi till Perth a.k.a världens mest isolerade stad. ska bli kul dock! nära till stranden får man och det är ju faktiskt nästan lika stort som brisbane (perth: 1,6milj invånare; brisbane: 1,8 milj).

detta har nu lett till att jag börjat fundera lite smått på höstmode (juste, kom nu ihåg att här äre höst när det är vår i sverige), för tydligen är vintrarna i perth "kalla" (5-15 grader). var på stan en sväng idag efter jobbet för att införskaffa en stekpanna jag gått och spanat på länge men som varit lite för schweinadyr.. idag var den på 30% rea så då slog man till! ;) iaf.. när jag var på stan plockade jag upp en höstmode katalog från en av de största klädaffärerna här borta (typ som åhléns fast mkt större och med märkeskläder a'la burberry, fendi, chanel osv..)

Hittade såklart en massa saker jag vill ha och några saker jag måste ha. bland måstena kan inkluderas:

Ss-2285__black_product
Sass (aus designer) aviator jacka $119

Stella Multifunction White Dial
Fossil Stella $149

  David Jones Kachel Lace Skirt

Kachel (aus designer) spetsklänning eller kjol $169/$139


Chanel Black Pearl limited edition nagellack $39


Mmmm.. så nu äre bara att börja beta av listan! (nagellacket har jag faktiskt redan köpt hrrm) :P Är faktiskt lite exalterad över att få handla höstmode igen.. det var ett tag sen!

anyways, hörs snart igen!
pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0