Aj-ki-a

Japp, så uttalas det på engelska. IKEA. Där spenderade vi lördags förmiddagen.. fikade lite i restaurangen.. jag åt daimtårta och L åt köttbullar med pommes frites (fortfarande inte helt van vid köttbulle-pommes frites kombon men aja). Sen handlade vi lite också.. men mest bara tråkiga "nyttosaker" som t ex glödlampor, värmeljus, nytt täcke +kuddar.. men även en tavla (vår första) som jag tyckte va lite najs

Lite retro sådär.. Anyway! Efter Ikea var det dags för L's fotbollsmatch (australiensk fotboll that is).. helt otroligt nog så mötte hans lag ett fängelselag. Ja motståndarna sitter alltså i fängelse, men varje lördageftermiddag blir de utsläppta ett par timmar för att spela match.. haha scary.. Men inga större skador ådrogs och matchen slutade oavgjort. Jag satt mest och surrade med Cat, en flickvän till en karl i L's lag, och försökte att inte förfrysa mig. Löjligt när det är typ 15 grader varmt men aja.. man blir snabbt van vid värme. har ju aldrig direkt varit ett fan av the coldness ;) till mitt försvar kan ju sägas att det blåste som fan och att det inte var nån sol.. eeeehehe.

Nu ska här drickas öl! Heaaaaars!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg tavla gumman;) och vilken fin lgh ni har ;D jag måste börja spara till resan i höst så jag får se den IRL;) pusssss

2011-07-12 @ 17:22:25
URL: http://jefinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0