yeeeehaaaa!

Tack vare min dåliga uppdatering blir det en quickie i form av punkter igen..

*Fick mitt visum beviljat för ett par veckor sen! de sa att det skulle ta 6-9 mån, det tog 5 dagar! happyface! så nu får jag stanna i 2 år till.. och om jag fortfarande är tillsammans med L då så får jag permanent visum utan extra kostnad :D

*Jag kommer att få ca 17-18000:- i australiensk skatteåterbäring. NAJS.

*Någon körde på våran bil och stack utan att lämna nån lapp.. så jaa en del av skatteåterbäringen kommer väll gå åt till att fixa skadan/betala självrisken (beroende på vilket som är billigast) :(

*Blev erbjuden ett nytt jobb, tackade nej, orsakade stor dramatik på vårdcentralen där jag jobbar. Men nu är allt back to normal again :)

*Har bestämt mig för att börja spela golf. Trodde aldrig jag skulle säga detta men! Det är otroligt kul!! Var med L till driving range'n idag (ni vet ett ställe där man står stilla på en plätt och bara matar ut bollar och se var man hamnar) och även fast jag knappast var nått pro så var det riktigt skoj.. måste bara skaffa mig lite utrustning nu :D


Här är L i full swing och Perth city i bakgrunden :)

Näe man ska inte klaga.. Ha en bra vecka allihopa!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0