Swedish midsummer

Tänkte önska er alla en glad midsommar! Nu har ju midsommarafton redan varit, men ändå.. ni har säkert kul! xD Det är faktiskt en av de saker jag saknar mest med Sverige.. inte sommaren i sig (eftersom den oftast är skit och i princip kan jämföras med vintern här) utan ljuset! hur härligt är det inte på sommaren när det är ljust i princip dygnet runt! Så äre aldrig här utan det blir mörkt typ vid 6-7 tiden även på somrarna :/ Därför har vi nu bestämt att nästa gång vi åker till Sverige så blir det på sommaren.. kanske nästa sommar men vi får se hur pengarna räcker till! :)

Här har det faktiskt inte hänt mkt sen sist.. har mest jobbat.. 6 av veckans 7 dagar. men fiiinfin lön fick jag i torsdags tack vare det ;) Så nu har jag äntligen beställt en kamera, den kommer nästa vecka! wihoooo! STORT tack också till mamzen&papzen som bidrog till att det blev möjligt ♥ Så nu jäklar ska här tas bilder på allt och alla!

En Canon EOS 600D blev det iaf :D


Fick även ett annat litet paket av m&p här i dagarna med lite godsaker, som en försenad påskpresent. Pingvinstänger, hockeypulver, cheeze balls, snus m.m. yumyumyum :)

Denna helg blir en lugn och sansad en tror ja.. Kanske kan vi äntligen ta å kolla på alla Stieg Larsen filmerna. Vill ju att L ska få se lite svenskt hehe.. :)

Avslutar med en bild på min lilla tjej som inte är riktigt lika liten längre..

Roxi!


Ha en trevlig helg! pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Jen

Najs kamera gumman! jag ser fram emot alla fina bilder framöver;) Jag hoppas sjukt mycket på att ni kanske lyckas få ihop till en Sverigetripp nästa sommar;) Pöss

2011-06-26 @ 21:49:28
URL: http://jefinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0