blaaaaaaahhhh

hej jag är inte full. eller jo jag är lite full :)

news update
i fredags morse var vi på gymmet som vanligt och luke "tvingade" mig att köra nån ny rutin gällande benträning. det var så tungt så jag va fruktansvärt nära att börja grina medans vi gjorde det.. alltså ren kramp i låren +en puls på 230 i 40min! typ.. slutsatsen är iaf att jag har en fruktansvärd träningsvärk idag.

idag har jag även jobbat. 8.30-2-30.. en helt lagom dag enligt min mening.. skulle man få jobba 6 timmar/dag skulle livet va perfekt ;) ikväll har vi bara chillat me nåra öl och footy (a.k.a rugby eller australiensk fotboll) på tv. sen när det var över så såg vi Paranormal Activity 2. och alltså den va ju okej.. lite halvläskig vid några tillfällen sådär.. men jag förväntade mig mer med tanke på hur läskig 1:an var.. aja.. den va OK som sagt, men inte mer än så.

imorrn ska vi ut i friska luften (33+ grader och 81% luftfuktighet) och springa lite samt spela lite footy. luke ska börja spela med sitt gamla team när vi är kommer till Perth, så han vill träna, och jag tränar gärna upp mina målvakts-skills lite mer. +att det är utmärkt konditions träning! :)

anyways.. pratade med mor&far idag och jag saknar dem ngt så otroligt ;( ;( Längtar redan så jefla mkt till den 22/12 även fast det är mer än 8 månader dit.............. hm. men jag är iaf glad att familjen har sina flybiljetter bokadae och klara :D

jaja that would be all.. ska gå å sova nu med mina värkande ben ;)

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0