Datum bestämt

Nu äre klart.. den 6 maj flyttar vi till Perth! Vi har ju ingen lägenhet än men förhoppningsvis hinner det ordna sig, L börjar liksom nya jobbet den 9/5.. egentligen skulle vi åka till melbourne den 6/5 men vi får strunta i det nu då, lika bra det ioförsig och spara pengar till flytten. Vill ju kunna köpa lite nya möbler till ny lägenhet :D

Så nu ska jag säga upp mig också *nervvrak*.. känns som att man kommer bli sjukt hatad av chefen, vilket är aningen drygt när man fortfarande har 6v kvar att jobba :/ Men men, det är väll bara att härda ut! har sökt några nya jobb på andra sidan landet också så vi får se hur det går med det.. ultimat vore ju om man hade ett jobb redo när man anländer men det är väll önsketänkande!

Har lite funderingar på att köpa en ny mobil också. inte för att det är nå fel på den ja har egentligen.. skulle bara vilja ha en som är lättsammare att surfa/kolla mailen med. iphone blire ju inte eftersom man är utlänning och inte får teckna abonnemang (7000:- för en kontant iphone? nein danke). har dock några idéer så får se om man slår slag i saken i helgen!

Jaa det var väll allt jag hade att komma med idag! :)


på återhörande

Kommentarer
Postat av: jossi

kolla in nokia n8 då. det var en sån jag tänkte på innan iphonen. 12 megapixelkamera, stor bra skärm. jämförbar med iphone skulle jag vilja påstå.

2011-03-10 @ 21:58:57
URL: http://jossifin.blogg.se/
Postat av: J

Spännande med flytten gumman, och oroa dig inte för det där med jobbet:) Inte kan någon hata dig heller!;) Och tänk att du inte behöver träffa den där människan något mer sen;) Hoppas ni får en härlig helg nu, sola och bada åt mig med :D Miss u! Pussar

2011-03-11 @ 18:43:23
URL: http://jefinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0