Score!

Ibland ska man ha tur också.. Vi har nämligen fått en lägenhet i Perth nu!! och inte vilken lägenhet som helst heller..

det stavas PENTHOUSE, baby! :D:D:D

en ultra lyxig 2-våningslägenhet mitt i city. i byggnaden finns även en swimmingpool, en bastu och ett gym. kunde knappast bli bättre! känner mig otroligt lycklig! tänkte ja skulle lägga upp bilderna från annonsen och visa hur det ser ut men då har dom ju varit helt otroligt kvicka å tagit bort den :( så ni får helt enkelt vänta tills vi flyttat in (6 maj) innan ni får se bilder på detta underverk :)

annat jag kan rapportera är att jag gick hem från jobbet idag. ca 3km så det är rätt lagomt.. dock halvjobbigt när det är 33grader varmt hehe.. nä men det var rätt skönt faktiskt så nu ska jag börja gå hem dom flesta dagar! börjar känna mig riktigt fit konditionsmässigt nu faktiskt.. det har varit otroligt hårt att arbeta upp konditionen men nu känner jag mig riktigt nöjd när jag springer på bandet.. styrketräningen går bra den med.. kör nu benböj med 45kg på axlarna (började på 20kg för en månad sen och höll då på å dö ;) ). så det går bra nu!

aja, går väll vidare till...

Dagens WTF?!
Ja alla känner vi väll till vårt älskade "after ski".. ni vet hänga i baren/på krogen efter att man varit ute heela dan *hrm* och åkt snowboard/skidor. Den traditionen finns här i Australien/Nya Zeeland också men med ett undantag.. här kallas det "ápres ski". WTF?!?!?!?!?! ápres ski?? är det franska eller?? alltså "after ski" är ju ett engelskt uttryck så varför heter det inte after ski i engelskspråkiga land?? visst, betydelsen är ju detsamma men säger dom det på tyska i frankrike då också eller? helt jävla sinnessjukt.. jag fattar inte! det är egentligen helt oväsentligt men gör mig fruktansvärt förbannad av nån anledning.. WTF! helt enkelt! enough said.

that's all!
love you all!
xoxo

Kommentarer
Postat av: jossi

NICE!

2011-03-24 @ 21:09:34
URL: http://jossifin.blogg.se/
Postat av: Edvin

Hej!



Jag ser att du bo (har bott?) i Perth! Jag och min flickvän ska ner dit i höst och bo där i 6 månader. Hur får man enklast tag på en lägenhet? Hur fick du/ni tag på eran?



MVH Edvin

2011-06-02 @ 15:24:29
URL: http://www.norran.se/bloggar/edvinlofgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0